[silindi] Folik asit kullanmadığım gün farkettim midem bulanmadan rahat geçiyor folik asit bulantı yapıyor 😔
gulfem_93 [silindi] ilk 12 hafta kullanımı çok önemli ama bebeğin beyin ve zeka gelişimi için 🙄 hapı değiştirmeyi deneyin doktorunuza sorup
mucizem09_ [silindi] istersen gece yatmadan icebilirsin bide mide bulantidi ilaci kullanabilirsin . Yada folik asiti degistir farkli hi marka dene istersen q
Aiska [silindi] folic asid cok onemli canim. Sabahlar bulanti yapa bilir aksam da ice bilirsin ama mutlaka ic
[silindi] gulfem_93 sabahları içiyorum unuttum bu sabah akşama içeceğim ama günüm bulantisiz güzel geçti bundan sonra hep akşamları alacagim bide böyle deneyeyim
Canan123 Selocan59 ben regenesis kullanıyorum büyük geliyor midemi bulandırıyor folbiolu yarım kullanıyodum o iyi geliyordu. Gece yatmadan önce içmeyi öneriyorlar bir se öyle deneyin bakalım, hamilelikte her şey zor zaten aşlah kolaylık versin:)