Hanımlar merhaba
Yardımcı olursanız çok sevinirim.
ilk gebeliğim
adet günüm 22-25 tarihleri arası
en son ocak ayında adet gördüm
şubat 9 gecesi de yumurtlama tarihime göre hamile kaldım. Şimdi bebeğim kaç aylık olmuş oluyor?
birde dün doktora gittik kese oluşumu var tüm herşey yolunda ancak bebek daha yukarı çıkmamış kese de gözükmedi ama dış gebelik vs sorun yok doktor baktı doktor hafta geldiğiniz de gözükmesi gerekiyor dedi sizce ne olur yardımcı olur musunuz 🥺🥺😢