Kızlar yeni hamileyim bugün betam 4104 çıktı ama vajinal ultrasonla keseyi göremedi çok küçük bişey görüyorum dedi boyutunu bile ölçemedi yarın tekrar gel dedi değerlerim iki günde 2,5 katı artıyor bi sıkıntı yok acaba gözükürmü kese çok endişeliyim 😥