Prenses21 Kizlar oglumun ismini aras bulut koyucaz aileden bazilari bulut diyo bazilari aras diyo ben nasil seslenicegimi sasirdm
Glsmyldz09 Prenses21 Aras bulut diye seslen canım. Bi süre sonra insanlar anne babası böyle diyosa ayrım yapmayalım diyip ikisini birden kullanmaya başlayacaklardır 🙏🏻
Fatma_d Prenses21 siz eşinizle nasıl sesleneceğinize karar verin, aileniz sizin kararınızı uygulasın 😊 ne güzel isimler seçmişsiniz, eminim hangisiyle seslenseniz bebeğinize çok yakışacak. Sağlıkla kucağınıza alın.
Ozlem23 Prenses21 iki isminide kullanmak zorunda değiller ki sen nasıl istiyosan öyle seslen çocuğa insanlarda ister iki isimini kullansın ister birini
emineveminigi Prenses21 genelde birinci isim kullaniliyor her ne kadar iki ismini kullanmak istesekte.. benim kızımın adida Alya Lina olicak şimdiden herkes Alya diye seviyor karnımı 😅
Prenses21 emineveminigi esimde bulut diyo bn aras diyorum herkez frkli sesleniyo cocugun kafasi kaisicak
Ozlem23 Prenses21 bence karışmaz iki ismi olduğunu anlar çocuklar bizim dusundugumuzden daha zekiler 😊