Ayln23 Merhabalar ben ilk kez hamile kaldım çok yeni ögrendim henüz bebek kesesi oluşmuş ama ultrasonra görünmedi ve 8 martta kan degerük 206 idi iki gün sonra yine kan vermeye gittim 900 olacak yarın yine gidecegim ama bebek görünmüyor sizce ne olabilir
Eminos123 Ayln23 bebegin gozukmesi icin degerin 1500 uzeri olmasi lazim pardon kese gozukmesi icin siz cok yeni hamilesiniz 1-3 haftaya bebek anca gorunur
ATC Ayln23 değerin 1500 ü görürse kese görünür canım bebekte ortalama 3000 de falan görünüyor ben 2 bebeğimi de 7+4 de gördüm daha erken kuzum doktorunun tavsiyelerine uy ne diyorsa yap hayırlısıyla inşAllah görürsün bebegini
BsraAktr Beta hcg 1500 olmadan kese bile görünmez bebek nasıl görünsün canım? ben beta hcg’nin 15.000 olmasını bekleyip öyle gitmiştim doktora stres yaşamamak için ki iyi ki de öyle yapmışım
Ayln23 BsraAktr çok rahatladım çok teşekkür ederim ben hamile oldugumu bilmiyordum kasıklarım agrıyordu gitmek istedim hamilesin dedi öyle ögrendim
Ayln23 BsraAktr peki bişey diycem ne zaman degerlerin yükselir yani kaç gün sonra adetten ben şubat 7 de en son adet olmuştum
BsraAktr Ayln23 canım her iki günde bir o değer ortalama iki katına çıkar örneğin bugün 12 martta 1000 çıkan değer 14 Mart’ta 2000 olur tabi ki bunlar ortalama ama bu şekilde düzenli olarak arttığında sıkıntı olmaz bebek de görünür kese de görünür biraz zaman lazım sadece kanaman vs olmadığı sürece sıkıntı olmaz sen rahat ol🙏
Gulmom Ayln23 benimde son adet tarihim 7 subattı , pazartesi kese görmek icin doktora randevu aldık insallah görürüz