Merhaba arkadaşlar bugün ense kalınlığı için 2 li taramamiz vardı.PLESANTA ANTERİOR yazıyor doktora sordum kendi doktorunla görüş mutlaka dedi internetten araştırdım baya kötü şeyler yazıyor gebeliğin sonlandırılmasına kadar gidiyor. pazartesi kendi doktoruma gidecem bilgisi olan yardımcı olabilir mi