Merhaba güzel anneler ve adayları 😍 39+2yim normal doğum bekliyorduk ama oğlum 4kilo olmuş kendini kanala yerleştiremedi bi türlü bugün sezeryana karar verdi doktorum riske atmak istemedi pazartesi için gün verdi sezeryan ve sonrası için önerileriniz varsa yazın lütfen 🙏