Ellemm aynı hafta aynı gündeyiz. Benim de ağrıyor ama benim belim yatmaktan ağrıyor diye düşünüyorum. Allah şifa versin hepimize. Bebeğin hareketlerini cok hissedebiliyor musunuz? Ben anca karnıma Bi iki pıt pıt vuruyorum sonra o da karşılık veriyor ama böyle kıpır kıpır değil sizin bebiş nasıl 😊