miniginannesi9 bence ne kadar alacaginiz biraz da sizinle ilgili. Ben dogumdan bir sure sonra evimde bebege tek bacagim ve her gun veya 2 gunde bır camasir yika, as,kurut, topla, utule, yerlestir yapmak istemiyorum. En azindan 4 5 gunde bir makinayı çalıştırayım. Doğum da kısmetse temmuzda, ondan boool boool kısa kollu askılı zıbın aldım, alt ve biraz da uzun kollu zibin, 2 3 takim fln aldım. Zaten 10 15 tl lik şeyler. Makineyi doldurmadan çalıştırıp harcadığım deterjana değmez.