MorTutkunu Hanımlar şuan adetim . Yıkandıktan kaç gün sonra ovulasyon testine başlamalıyım. Bilinçli anneler bana bir yazın hele ve birde çift çizgi tam olduğunda yumurtlama yumurtlama sonrasındaki günler çatlama mı gösteriyor çubuklar?
Ella204 MorTutkunu iki çizgi kop koyu olduğunda yumurtlama. Ertesi gün eğer silikleştiyse çizgi çatlama oluyo. Koyu olduğu günden itibaren değerlendrn
Elbet-birgun-kavusacagiz MorTutkunu adet bitiminden hemen sonra baslayin erkende yumurtluyo olabilirsiniz riske atmayin. 13.00 ve 16.00 saatleri arasinda yapin yapmadan bi saat once sivi alimini birakin. T cizgisi C kadar koyu yada dahada koyu oldugu zamn yumurtlama T cizgisi siliklestigi zamn catlama oldu demektir. Yumurtlamadan itibaren 4 gun iliskiye girilmesi gerek.. Yumurtlamadan 12 gun sonrada gebelik testi yapilir
Serifeisitmir MorTutkunu adet bitimin hemen sonrasi basla canim yumutlamayi gorene kadar yumutlama oldugunda iki cizgid3 koyu olacak sonra 3 gun ust uste degerlendir testide yine silik cizgiyi gorene kadar yap degerlendirdikten sonra 20 dk yastik koy bekle sonra bir 20 dk da ayaklarini havaya dik hen kalkio dus alma
melegiiimm MorTutkunu adetiniz bittigi an baslayin bence.birde 2 gunde bir iliskiyide birakmayin.ben adetten 11 gun sonra cift çizgiyi gordum sonra dedim devam edim elimde fazla testte vardi.birde ne gorim adetime 3 4 gun kala tekrar cift cizgiyi gordum ve onuda degerlendirdim uzerine hamile kaldim.doktorumda onu onayldi gec yumurtlamissin dedi.ama ne yazikki o bebegimi kaybettim.uzerine simdi tekrar hamisim sukur.darisi basina
Ella204 Ben bittiği an başlamıştım. Ve o günde yumurtlamıştm bence bittiği an başlayın belli olmuyo hiç
MorTutkunu Saolun kızlar teşekkür ederim hepinize 🥰 Rabbim hayırlı zamanda nasip eder InşaAllah önerilerine dikkat edicem🤗