Alla allla yane gerçekten bu duruma üzüldüm ,😟hane gecimdeeeen dolayimi acaba ya bende 32 haftaya kadar çalıştım ama rahat bir isim olduğu için ve devlettt en doğum parası için senin daha çok erken şimdiden boleyse çalışman zor canım Allah korusun sana bebeğe sorun olmasın busekilde anlat olmadı