tugbaayilmazz hamisanne33 1 buçuk yıldır kullanıyorum premium olanını gayet güzel süpürüyo hiç bir sorun yaşamadım
momof3 hamisanne33 Ben kullanıyorum ama yenisi değil 4 sene önceki tesla yenileri bilmiyorum.Artık eskisi gibi çekmiyor değiştireceğim dyson almayı düşünüyorum çünkü sürekli süpürge açıyoruz 2 bebe var üçüncü de yolda olunca 😂😂