Damla55Defne Kızlar 31+3 deyiz. Bugün kontrolde boyumdan dolayı zorlanacağımı söyledi doktor. Boyum 1.51 bu arada. Var mı bu konu hakkında bilgisi olan bu boyla normal Doğum ne kadar mümkün😢
Gizmom Damla55Defne eskiden sezaryen doğum yoktu uzun kısa herkes normal yapabiliyordu bence içinizi ferah tutun
RuveydaYasin Damla55Defne boy ile doğumun ne alakası var zorla sezeryan yapmak için dediklerine bak tövbe ya