Merhaba anneler. Bugün 20. Hafta detaylı ultrasonum vardı. Doktor amniyotik bant gördü. Bir genetik test önerdi. Kan alınıp Almanya ya gönderiliyormuş. Tüm her şeyimiz normal çok şükür ama yüzde 1 lik bir down sendromu riskinden bahsetti. Bilgisi olan başına gelen var mı?