Sevdalianne Arkadaslat kontrole geldim bebekler sertlesiyir diye doktor nst baglatti ve sanci çıktı simdi hastaneye yatışım yapildi serum baglandi ciger geliştirici vurulcak. Var mi yasayan aranizda bebkleriniz erken dogdu mu beklediler haftasını
Beyzasya 28 de yattım sancımı durdurdular. Şimdi 31 im yine yatırdılar tekrar sancılarım başladı. Ciğer geliştirici diğer yatışımda da vurundum bunda da. Hastanede sancılarımı kesiyorlar en fazla 15 gün sonra tekrar başlıyor 😑
Sevdalianne Beyzasya sanci hissediyor musunuz ben gunde bikac kez sol kasigima ani giren 5 10 saniye süren kramplar oluodu bi de karnim cok sertlesio ondan anladim. Insallah erken doğurmayız yavrularımızı
Sevdalianne anneadayi33 bu hafta kasilmam var dedim oyle nste baglandim 30 haftalikken yani daha öncesinde yapmadik
Beyzasya Sevdalianne bende aynı şekilde toplanma çok fazlaydı ama sancıyı da hissediyordum. Şuan ilaçlar yine durdurdu az önce nst den çıktım fazla Bi sancım yoktu
Busraksu Bizde 33 haftalık olduk bugün kontrolüm vardı nstye bağladılar sancım çıktı 3 gün istirahat verdi günde 3 kere de magnezyum kullanmamı söyledi doktorum😳