Saglık sıstemının bır eksıklıgı bu kesınlıkle sıkayet edın
tr de bı kac kez doktra gıttım yurtdısında ysadgım burda hamıle kaldıgm ıcın orda doktrluk oek ısım olmadıgından bılmıyorum halıyle,masa basında pc ıle oynayan kagıt oynayan mesajlasam hastaları bekleten keyfı yere doktor olup hasta yuzune bakmadan kontrol etmeden ılac yzan yatıs yapn her cesıt var masallah bu denlı ıslerını cıddıye almıyolarsa cezalarını cekmemelıler onemlı bı sektorde calısıyolar cnku
kımse onlrın nazını trıbını kıbrını cekmek zorunda degıl ıslerını hakkıyla yapmayı ogrenecekler