Kızlar size bir şey soracağım. Ben hayatımda kokoreç yemedim ve yemek tiksinirim. Fakat bugün kokoreçcinin önünden geçerken kokusu çok güzel geldi. Böyle yesem mi acaba dedim gözüm kaldı :) Çok enteresan kendimi tanıyamıyorum. Neden böyle oluyor anlamıyorum. Sizce ben bunu yemeli miyim ? Bu aş ermek mi ?