Elffnur Ardaşlar grip olup koku alamayan var mı ya kaç gündür griptm bugün asla koku alamyrm var mı böyle olan ?
07-02-2019 Elffnur ben oleyım ama kendimi bildim bileli oleyım her grip oldugum da tat koku gider hatta su korona doneminde de grip oldum yine tat koku alamadım ama İcim rahat olsun dıe gidip test yaptırdım negatif cıkmıstı
OzgeAlya Elffnur Eğer tat almakta sorun yoksa griptir inşallah bu nane limon kaynatın kendinize birazda bal koyun ❤️
gulfem_93 Elffnur ben de gribim aynı zamanda diş enfeksiyonum var. Koku tat alma çok az şuanda. Pazartesi de sezaryenim olduğu için doktorum antibiyotik verdi kullanıyorum, korona testi de yapıldı ne olur ne olmaz diye negatif çıktı şükür ki.
Elffnur 07-02-2019 bende tatda sıkntı yok birden bugün koku alamama oldu acaba covid mi dedm napcağmı şaşırdm ya
Elffnur OzgeAlya tat almada sıkntım yok tad alyrm ama kaç gündür griptm bugün ilk kez koku alamadm ondan çok endişelendm ya
Elffnur gulfem_93 benmde koku alamyrm suan ya bseym yok hapşırmam vardı halszlk vardı sonra o geçti bugünde koku alamama başladı
gulfem_93 Elffnur Bi covid test yaptırın isterseniz riske atmayın. İlla tat duyusu da kaybolmayabiliyor bazen sadece koku kaybı da olabiliyor. Bir tanesi bile varsa belirti sayılıyor çünkü.
OzgeAlya Elffnur Okaliptüs burun spreyi çok iyi tabi ilk önce doktorunuza danışın fakat aşırı iyi geliyor ❤️