ug_fa-3diplomalianne Çok güzel geçti gerçekten çok güzel bi durum ya kocaman bi ekranda 40 dk boyunca izledik harika bişeydi ❤
Rozalinda Bebekte bi sorun yoksa rüya gibi, ama bi sorun varsa kabus gibi geçiyor🤷♀️ İnsallah güzel geçer