Tuha Merhaba arkadaşlar. Bugün şeker yüklemesi yaptırdım 75 lik. 1. saat 116 2. Saat 142 3. Saat 93 çıktı. Sizce durum nedir gebelik şekerim var mı?
Nursel67 @Tuha 153 ve altı normal olarak algılanıyor e nabızdan baktın mı kırmızı çizgi varsa yüksek oluyor