Babyplus almıştık 3 yıldır kullanıyoruz seyahatlerdede yanimda götürdüm çok memnunum. Ama ilk doğum yaptığınız zaman sezeryan olursanız zor olacaktır çocuğu eğilip içine koymak kademeli olanlara bakın derim. Ben ilk zamanlar 7 aya kadar sepet besik kullandım ondan eğilip kalkmak sorun olmadı 7 aydan sonra parkyataga geçtim ama şimdi olsa direk yukselip alçalan park yataklardan alırdım.