rabialann 18 haftalık hamileyim bu sabah işe giderken kan geldiğini gördüm leke leke de olsa ve direk hastaneye gittik doktor muayene etti çocukta ve suyunda bi sıkıntı yok deyip Progestan ilacından verdi. Böyle bi durum yaşayanınız var mı ?
[silindi] rabialann vallah benim hiç bişeyim yoktu arabada cok sarsılmıştım o yüzden lekelenmem oldu sonra tekrar hastaneye gittik ertesi günde kanamam oldu araba yapabiliyor bunları malesef şuanda ailemin yanına geldim yataktan cıkmıyorum
deryakadri rabialann bende 11 haftalığım aynı durumdayım inşaallah geçer ya bana dinlen uzan ağır iş yapma ilişki yasak düşük tehdidi var dedi
Yasinimm rabialann gittim pregtran verdi ve şuan dişimde kan durmuyor bebeğe bisey olur mu çok korkuyorum 😪😭😭😭
[silindi] rabialann eşim 3 buçuk ay olana kadar kalabilirsin dedi evime gittiğimde annemide götürcem çünkü güçsüz düştüm