Ebrucolak41 Kocaeli izmitte gittiginiz memnun kaldiginiz bi hastane ve doktor var mi varsa neresi acaba ozellikle bayan olursa lutfen
Aszey2012 Ebrucolak41 medical park Prof Sebiha Özdemir Özkan’a gidiyorum gayet memnunum ilgili bi doktor ve herşeyiyle inceliyor.
Mervekklkdmn Ebrucolak41 Ben üniversiteye gidiyorum çok memnunum her gidişimde kan idrar tahlili yapılıp ultrason bakılıyor. Doktorlarda her ay değişiyor ama hepsinden allah razı olsun çok ilgileniyorlar.
Nlfrylmz Ebrucolak41 Medical Park Yıldız hanıma gidiyorum. Şuan için memnunum mesaj atınca cevap veriyor kontrolde de herşeyi inceliyor.