Bitterimmm Doktorum istemedi. Ben merak ediyorum bugun kalp atışı duymaya gitmiştik gelişimi durmuş genetik testine gidecek dedi doktor ben kabul etmedim bi hafta daha beklemek istedim ordan çıktık beta yaptırdım 7885 çıktı değerim bir umut bekliyorum
Nuray23 Bitterimmm 7 haftalik icin dusuk bi beta gibi geldi bana canim ama sen yine de bekle herseyin hayirlisi olsun. Rabbimin dedigi olur.
Pelin__1 Bitterimmm benim adet günümde 1740dı daha 4 haftalıkken düzenli arttığı için tekrar ölçülmedi.. 7 haftalık gebelik için düşük bir değer gibi😔 inşallah tez zamanda gönlünüze göre verir Allah, güzel bir gebelik geçirip evladınızı kucağınıza alırsınız
Dilanhazall Bitterimmm 7 haftalıkken gittiğim zaman 200000 çıkmıştı değerim hakkınızda hayırlısı olsun inşallah
Elbet-birgun-kavusacagiz Bitterimmm onceki degeriniz kacti dusmusmu degeriniz.. ama iki gun sonra tekrar kan verin duserse sagliksiz oldugu ortaya cikar zaten