Kızlar neden bilmiyorum ama kafam çok karışık 14. Haftada kiz gibi dedi su an 19 haftalık degisebilirmi yada bu durumu yaşayan oldu mu içimden hep erkek hissediyorum tabiri hayırlısı olsun ama bi an önce öğrenmek istiyorum ve yorum yapanlara şimdiden teşekkür ediyorum
Bu arada tahminde bulunursaniz çok sevinirim
