Cigdemmom Kızlar 1,2 saattir idrar var gibi hissediyorum gidiyorum az yapıyorum kalkıyorum sonra kilodum hala ıslak 15 dk geçiyor gidiyorum yine az birşey yapıyorum iyice kuruluyorum ki bir daha ıslak olduğunda anlayayım tekrar ıslak nedir bu anladım
Aselminaaa Cigdemmom akintida olabilir eczanede bir pedler varmis onlardan alabilirsin boylece suyun mu degil mi anlarsin
Candice07 Cigdemmom bende de aynı durum var. Dün doktoruma sordum acaba farketmeden idrarımı mı kaçırıyorum yoksa sızıntı mı var. Sızıntı diye birşey yok. Aminyon sıvısı olsa farketmemen de imkansız. Bu öyle birşey degil dedi. Baskıdan dolayı idrar kaçırması da olabilir veya belli bir süre sonra akıntılar daha su gibi gelebiliyormuş. Öyle okudum. Tabi doktorun daha iyi bir açıklama yapar sana.
okunmusciklet Cigdemmom canım brnde de aynısı oldu hatta hala devam ediyor eğer gelen sıvı aynı su gibi renksiz ve kokusuz ise amniyon sıvısı olabilir dedi doktorum ama azda olsa kokulu veya beyaz sarı gibi renkde ise akıntıdır benimde 1 2 hafta su gibi geldi aynı ama sonradan sarımsı beyazımsı akıntıya döndü bebeğin suyu da gayet iyiymiş
celikbebeklerr Cigdemmom biz 26 olduk ama 22.haftada da ben kendim icin oyle bi sey oluyor sanmistim iki kere su hissettim iccamasirimda lekesiz duru su. Doktora gittigimde rahim ağzın kapali dedi o nadir de olsa idrar kacirma gibi olabilir dedi ya da klozetten su gelmis olabilir fark etmemissindir dedi sonrasinda da bi daha yaşamadım. Idrar yolu enfeksiyonu oldugunda da oluyomus bu tarz seyler bence bi git gorun kafanda kuşku kalmasin. 35-36lardasin belki diye tarihini sordum ben de 🙂