Candice07 Geceyegunes ayy iyi bari gerçekten iş görmesine sevindim. Boşuna almış olmak istemiyorum cunku. Bebek olunca vakit bulmak zor olacak. Hem kedi hem kuş hem bebek hem koca var evde. 🤭 Doğumdan sonra bakayım bende.
-MinikMucizem- Mumyy kesinlikle her evde olmalı çıkmış v3 kullanıyorum işten gelmeden ev supurulmus oluyor hiç diğer büyüğü kullanmıyorum 2 hafta 1 yardımcım geliyor o kullanıyor büyüğü sadece üstelik evde kedim ve 6 yaşında oğlum var büyük rahatlık 🥰
Nilsubatu Magnolina aynen bende öyle yapıyorum 🤷🏻♀️ bende eşimin mağduruyum bana hediye aldı sağolsun ama bilemedik işte sağlık olsun bunada şükür 😂
1PrensAnnesi Mumyy vardı tabiki :) irobot ve ilife markalarında çok uzun yıllardır var dediğim gibi sadece haritasız aynı işlev ve aynı ürün Şu an popüler olma nedeni sadece fenomenler yılların ürünü yoksa