Hulyaa12-- Göbek deliğimin yaninda çok aşırı ağrı var 30 ,40 dakikadır devam ediyor uzandım biraz hafifledi ayağa kalkınca yine aynı oluyor ,böyle birsye başına gelen varmı normalmi ?hareketleri güzel bebeğimin hareketlerinde sorun yok büyüdüğü için mi acaba
Msydn6 Hulyaa12-- o haftalarda benimde vardı o tarz bıçak gibi saplantı ağrılarım doktora söylediğimde normal demişti biz daha çok kasık bölgelerinde oluşan ağrıları karın sertleşmesine dikkat ediyoruz ondan birşey olmaz demişti yinede doktorunuza danışın tabi