A1994 Bebegimiz kafası 3 hafta önden cıktı acaba nedendir böyle olan var mı çok üzgünüm ya çok korkuyorum
Suu123 A1994 benimkinin bacakları uzun olduğu için bir iki hafta önden gidiyor diyor doktor ama. Kafa olarak hiç duymamıştım. Doktorun yorum yapmadı mı canım. Sorun görse söylerdi herhalde. Üzme kendini
kayramom1 A1994 bizimde oyleydi doktor korkma yakalar son haftalar da demişti doğdu oğlum cok şükür biseyi yok normal
Mayisbali A1994 benimki de 2 hafta önde doktor sorun yok dedi olabilir ailede varsa geriden gelmesinden sanırım daha iyi
A1994 Suu123 doktor sorun yok gibi ama yinede üniverte hastanesi bi git dedi eşin iriyse ondanda olur dedi ama bilmiyom
Zeynepelf Benimkinin kafası suan 4 hafta önde biz 36 haftalığız. 40 haftayla uyumlu. Ama doktor hiç sorun etmedi. Ben dedim normal doğumu engeller mi diye hiç bir sıkıntı olmaz merak etme dedi
A1994 Zeynepelf dua edin bişey çıkmasın bana da bişey demedi ama git istersen iyi olur dedi bebegim kafasında kist sıvı toplanması var filan demedi sadece önden gidiyor dedi inşallah bişey çıkmaz
A1994 kayramom1 benimde hep gittigimde 2 hafta önden gidiyor bebek dedi şimdi yine önden gidiyor ama baş çevresi 3 hafta olmuş dedi dua edin bişey çıkmasın
Zeynepelf gamzetahsin normal mi yaptınız sezeryan mı kafası büyük olunca korktum bende normalde sıkıntı olmasından
gamzetahsin A1994 insallah sorun etme canim doktor bna genetik olqbilir dedi ama bi dogdu kafasi hic buyuk degildi.
Mayisbali A1994 yani ben burada bir sürü bu başlıkla acilmiş post gördüm bence sıkıntı yoktur sağlıkla alalım kucağımıza 🌸
A1994 gamzetahsin ay inşallah bizimde öyle olur bide beyinde sıvı filan olsaydı Allah korusun doktor bilirdi demi
kayramom1 A1994 dediğim gibi benimki de gelişim olarak hep öndeydi kafası da oyle iri Bi bebekdi canını sıkma boşuna