Sesu kuzum benım pazartesi doğumum var cok korkan bırıydım be tansiyon hastasıyım ama zamanla korkumu yendim heyecanım cok ondan cok çıkıyor tansiyonum dün ntsye girdim sancım çıktı doktor açıklık varmı diye baktı acıkcası bence sezeryan normalden agrı bakımından daha iyi anlamadan çıkarız korkma bebek için heyecanlıyım cok korkum kalmadı valla🥰