Senbibaksana Kizlar bebeginizi nezaman kacinci haftada hissettiniz? Disardan kacinci haftada hissedildi ve hareketlenmeleri görüldü? 😍
Krizantem_ Senbibaksana 16. Haftamda hissettim. 1 gün hissedip 3 4 gün hissetmediğim oluyordu. 20 itibari ile her gün hissediyorum ve hareketleri dışarıdan 20de görülür olmustu
birprensesvebirprensannesi Senbibaksana Kızımda 19. Haftamda hissettim eşim 22. Haftada hissetti. Oğlumda ben 15. Haftada hissettim eşim 19. Haftada🥰
mlkkk Senbibaksana tam 17de hissettim 21haftadayız 3 4gündür de tekmeleri dışardan hafif belli oluyor 😊
Nurssss Senbibaksana ilk gebeliğim 17 haftamda hissettim şuan 19 o günden beri hergün hissediyorum dışardan belli olmuyor ama eşim elini koydugunda oda hissediyor❤️
Sermec27 Senbibaksana ilk oğlumu 17+4 lerde hissetmiştim ikinci oğlumu 15 ten sonra cok minik hissetmeye başladım şimdi cok net hissediyorum 24+1 haftalık hamıleyım 3 haftadır dısardan da anlaşılıyor harkektleri 🥰