Aysemin54 progestan bastan beri kullaniyorum zaten fitil olarak ek olarak da serklajdan önce enfeksiyon falan varsa diye antibiyotik ve fitil verdi onlari kullandım başka bisey kullanmadım magnezyum başladık birde 17.haftada 10.gunde de kontrole gittim arada batma gibi oluyodu icerde o da normalmiş zaten sonra geçti o da dikişleri falan hissetmiyosun yani erken haftada olmak daha iyi gec fark edilip olursa wc dışında kalkmadan yatmak zorunda kalan arkadaşlar oldu o yuzden kasma kendini zor bisey de degil yani