ankara şehir hastanesine geldim şimdi sabah diğer doktorun dediği şeylerin tam tersini söyledi bide gebeliğimin başından beri 4 hafta gerilik var dedi tüm doktorlar ama şimdi 1 hafta diyor suyun normal diyor yatış yapmamak için mi yapıyorlar anlamıyorum en başından beri her muayene olduğum doktora söyledim suyum az bebekte gerilik var hiç umursamıyorlar her biri bişey söylüyor kime inanıcağımı bilmiyorum