FatmaBaKsdrmez benim bi arkadaşım orda yeni doğum yaptı çocuğun ayağını kırdı yeliz hanım ebelerinden falan da memnun kalmadı daha sonra araştrdık bimere gelen şikayetleri falan da takip ediyorum ben hiç kimse memnun kalmıyo ama yine de herhangi bi önlem alınmıyo daha bi çok durum söz konusu böyle onları öğrenince gitmeyi düşünmüyorum ben