zeytinkiz Nermin10line ayyyy bende cok begeniyorum o ismi ama cok var ya artık bence yanına bir isim daha ekleyin en azından ama siz bilirsiniz 🤭
mlkkk Nermin10line bazı isimler ve anlamları uydurmadır anlamı önemliyse mutlaka iyi araştırın anlamı dışında liya güzel isim
Lulemom Benim eşimde liya istiyor. Ama gerçek anlamı o değilmiş. Yahudi ismi olarak yazıyo ve sudan uzak yer demekmiş. Ben istemiyorum ama eşimi İkna edemiyorum.
Krizantem_ Nermin10line Bir tanıdığın evinde görevli yabancı çalışanın ismiydi. Ben bu tarz isimleri hiç sevmiyorum , anlamlarına da inanmıyorum. Tercih sizin tabi.