Zelihauzn merhaba canım 26. Haftamda yaptırdım . İlk önce açlık kanı veriyorsun . Sonra eczaneden aldığım 75 mg içerisinde şeker olan şekerli şu karışımından içiyorsun .tadı evetgerçekten şekerli ama içilemeyecek gibi bişi değil yavaş yavaş içiyorsun . İçmen bitikten sonra 60 dakika sonra tekrar kan veriyorsun 60 dakika daha bekleyip yine kan veriyorsun . Yani toplamda 3 kez vermiş oluyorsun . Biraz uğraştırıcı ama şeker açısından bir sıkıntın varsa görmek için güzel bir test . Benim açlık 97, ilk 1. Saat 135 3. Saat 115 geldi şekerim . Yani bir sıkıntı yokmuş çok şükür .