meryemerdemir bunada hamd olsun canm hic hissetmesen o zaman tedirgin olabilirsin demekki bu bebis sakin yada ileride dahada hareketlenecek bu zamanlarda böyle olabilir mesela benim arkadaşımın bebisi çok sakin yavaş ilerliyor hareketleri
Ama benim kizim aşırı hareketli tepki falan veriyor artk bak sende bol bol konuş kuran dinlet hemen tepki veriyorlar merak etme 🥰bende çarşamba günü detyliya gidicem Allahn izniyle bizimde hic bir sknti çıkmaz inşallah usgde falan hamd olsun skntimiz yok ama insan bi tedirgin olmuyor degil