Znrr Kızlar yürürken kasığımın çok az aşağısında sızı gibi bir şey oluyor normal mi sizce yaşayan var mı
Hamileyim-mutluyum Znrr kaçıncı haftadasın canım benim 25.haftadan sonra başlamıştı bu ağrılar bacak aram komple sızlıyordu ama normalmiş bu
katipannee 24 haftalıkken deli gibi kasığım ağrırısı çocuk hareket ettikçe bile kasığım şiddetli ağrırısı doktora gittim kasılma çıktı 😓
Hamileyim-mutluyum Znrr senin biraz erken başlamış olabilir ama rahin büyüdükçe kasıklarda ağrı batma olabilir çok normal