esraemreee Şaka şaka 😂 kızlar böyle günde 5-6 tane dondurma yediğim oluyor. Sanki içimden alev çıkıyor yemediğim zaman sizdede böyle bir şey oldumu hiç ?
Eliiiiiiffff esraemreee evet ben normal de çok dondurma yemem sevmem olsa da yesem demem yani deli gibi ekşi aramolı dondurma yiyorum 😀😀
tazeanneew esraemreee ohooo herhalde 6-7. Haftasından beri aynı dert midemden ağzıma kadar yanıyorum başka çare yok kış ortası karda bile yedim dondurmayı soğuk suları 😂
ysfali06 esraemreee ben en son içim yandığında soda içmiştim ve 1 hafta konuşamadım 😅😅😅 o yüzden soğuk şeylerden tamamen uzağım şuanda ama benim de içim yanıyor cayır cayır su serinletmiyor hiç 🤷♀️
NAZ2333 esraemreee ay benimde cok canim istiyo ama gebelik sekerim cikti 2 haftadir diyet yapiyorm duzene girdi kacamak yapsam nolur ki