Tugceery Geceden beridir karnimda hafif bir agri var rahatsiz etmeyen yalanci sancilar gibi keskin degil suan da da devam ediyor hafiften belimde de var 39+3 üm dogum sancisimidir ilerleyen saatler de artarmi
Ozgeksn Tugceery karın ağrısı doğum sancısı diyor herkes kiminin ise sadece bel ağrısı olabiliyormuşta
Zeynepelf Bende 36+2 dunden beri ara ara rahatsız ediyor ama şiddetli değil. Nst de sancı da çıktı. Siz girdiniz mi nstye
Tugceery Ozgeksn ilk dogumumda sancim gelmemis ti suni ile dogurmustum bu yuzden normal dogum sancisi nasil oluyor bilmiyorum
Ozgeksn Tugceery benim de ilk doğum olucak nasipse 40 haftaya girdim bende bekliyorum sancı nasıl olur anlar mıyım diye sürekli araştırıyorum 😬