Rkfjsla Kızlar dün agrılarm vardı, gece yarısı uyandığımda çamaşırım ıslanmıştı .sizce bebğin suyumu idrar kaçırmamı.başınıza böyle bişi gelen oldumu ? Şuan hiç bir belirtim ağrım yok 36 haftalığız buarada
Zeynepelf Benimde camasırım ıslanıyor ama idrar enfeksiyonu ve mantardan dolayı oluyor . Bence siz hemen doktora gitmelisiniz