DLN2505 Merhaba arkadaşlar 7 hafta 5 günlük hamileyim 2 gün önce pembemsi kanama geldi lekelenme şeklinde doktora gittim progesteron verdi ama halen ara ara kanamalarım devam ediyor. Bu durumu yaşayan varmı?
Burcudunya DLN2505 bende yaşadım ama 5bhaftakik ken ilaçtan iki gun sonra kesildi lekelenme kahvesi leke vsrdj bende doktor sa adet kanj gibi gelene kadar korkma demişti
Zyneepemree DLN2505 benimde o zamanlar kanamam olmustu doktor plesanta yerleşiyor bu haftalarda o da lekelenme yapıyor demişti progestan vermişti ama siz yine de doktoruna sorun
Eduger DLN2505 aynısı 7.haftamda yaşadım bende hiç korkma ilacını altan at ve sürekli yat, yerleşme kanaması o 3-5 güne geçiyor Allahın izniyle
melikeyldrm_54 Burcudunya aynen cnm bende 2 tane vurulmuştum doktorum hiç beklemeden yaptı kontrole çağırdı bir hafta sonra her ihtimale karşı bitane daha yaptı Allah’a şükür o günden beri sorun yaşamadım
Burcudunya melikeyldrm_54 bende sali günü gittiğimde tehliken yok dedi şükür ama yine olmaz inşallah zaten ilk gottigim de xe kedin düşük tehlikesi demedi o zaman 5 haftalık dimi yerlesme de olabilir dediler tedbir amaçlı yazmıştı
Fatocan47 Benimde 12 haftada kanamam oldu doktor fitil verdi kullandim 3 4 gun surdu hastanede yattim kanama artarsa gel dedi çok şükür bir daha kanama olmadi doğuma 1 hafta kaldi