Rumeysa1 Merhabalar anneler 30+6 günlük hamileyim ve vajinamda çok fazla baskı var sizce normal mi yoksa doktorumdaki danışmam gerekiyor ?
paradiseeeeee Rumeysa1 bende 30.1 bende bekliyim doktora gitmeme daha var 30 da randevum bakalım tecrübeli anneler neler diyecek
Rumeysa1 Sevgiiiy içim rahatladı resmen internetten baktım erken doğum falan diyince açıkçası korkmuştum