Dua35 Arkadaşlar merhaba,23 haftalık hamileyim dayanılmaz böbrek ağrısıyla acile gittim sağ böbreğimde hafif genişleme başlamış ama yok böyle bi ağrı yaşayan var mı bu durumu daha çok minik bebeğim çok korkuyorum
Sermec27 Dua35 22 haftada aynısını yaşadım benim sol da hafif genişleme görüldü ve kanalda küçük bir taş görüldü ürolojiye gittim bol su dedi 3 litreye yakın su içiyorum agrın olursa parol dedi eger cok ilerlerse stent takılır dedi ama cok şükür benim 2 3 gün sürdü agrı geçti su an 24+1 haftalık hamıleyım bir agrım sızım yok cok şükür 🤲
Dilek0809 Dua35 benim de var sağda doktorum her gittiğimde kontrol ediyor ağrı inanılmazdı ama bol su ve dinlenme ile geçti bir de kesinlikle sağ tarafınıza yatmayın illaki gece falan dönersiniz ama gün içinde özellikle sola yatın rahat bırakın sağı benim büyüme stabil kaldı ağrı da geçti bu şekilde
Dua35 Sermec27 çok geçmiş olsun canım benim 4 gün önce başladı acillik oldum 3 kez serum yoluyla parol verdi antibiyotik başlandı bugün biraz iyiyim ama çok korkuyorum İnşaALLAH geçer benimde
Dua35 Dilek0809 geçmiş olsun geçmesine çok sevindim İnşaALLAH benimde geçer yok böyle bir ağrı hüngür hüngür ağlattı beni
Sermec27 Dilek0809 canım benim solda büyüme sağa da yatamıyorum cok şükür agrım yok 2 haftadır ama mecbur sola yatıyorum ben
Sermec27 Dua35 benim agrım oldu ama cok şükür dayanacak derecedeydi serum parol falan kullanamadım hiç su an da iyiyim cok şükür inşallah ilerlemez bol su iç canım rabbim şifa versin inşallah
Dilek0809 Dua35 evet biliyorum ben de hastanede kaldım bir gece ağrı yüzünden ama gerçekten bol su için yanınıza Şişe koyun en az 3 litre günlük bitirin
Dilek0809 Sermec27 aa süper o zaman ben 19 haftalığım doktor şu an sağ sol yatış farketmez ama böbreğin üzerine yatma dedi ben de o şekilde yapıyorum baya düzeldi demek ki esas konu bol su gerçekten çok önemli inşallah daha fazla büyümez her gidişimde bakıyor aynı kaldı benim
Sermec27 Dilek0809 valla benim solda ben mebruri sola yatıyorum 2 haftadır blr agrı sızı yok ben sadece bol su içiyorum inşallah düzelir
Dilek0809 Dua35 inşallah böyle ağrıları valla yaşayan biliyor nerde bir böbrek postu görsem yazıyorum bildiklerimi
Dilek0809 Sermec27 ay maşallah diyelim canım bir daha da olmaz inşallah benim de dediğim gibi şimdilik geçti şükür