ilkannelikkk evet kanamam vardı hala da az az devam eden kanamam var 3 ay ara ile kan uyuşmazlığı iğnesi vuruldum kanamalı hastalar 3 ay ara ile vurulması gerekiyor dediler vuruldum bende iyi geliyor o iğne tabi progestan ve proluton iğne de kullanıyorum 23.6 dayım