koala06 Mjdeee Ben 3. Ayın sonuna kadar devam ettim sonrasında doktorum bırakmamı söyledi folikasit içeren içinde bir sürü vitamin olan bi ilaç vermişti. Ona doktorunuz karar verir bence
061018 Mjdeee ben 12+5teyim doktorum tekrar omega 3 iceren regenesiz verdi içinde bircok vitamin mineral ve balık yağı var 1 ay daha kullanacağim
sternocleidomastoideus Mjdeee doktorunuzla konuşun. Benimki 12. Haftadan sonra ilaç değiştirdi ama hala kullanıyorum omega 3 le karışık folik asit multivitaminli
Lulemom 12-13 e kadar kullanılıyor sonra vitamin ve demire geçiyorsun. Doktorun söylüyo yeni ilaçları yazıyo. Zaten yazılan diğer ilaçların içinde de folik asit var