Bugün tam 35 haftaya girdik akıntım vardı ama peçete silince gelirdi öyle çok değildi su içiyorum çok nekadar ilaç kullandım geçmiyor dün akşam sarı akıntım gelmiş sabah yine vardı akmis resmen pskolojim yerlerde kızlar hamileliğimin başından beri çekiyorum bugün sağlık ocağında gebe izlem var doktora soylicem belki fitil verir bıktım ya valla nasıl gecicek bu benimle bu durumu yaşayan çoktur eminim nsil geçti acaba hamileliğin son haftalarında fitil kullanilirmi yada doktor verirmi acaba 🤷🏽♀️bıktım artık 😭