katipannee Evde kendim yapıyoeum burger king gibi dışardan yediğim zaman midem bulanıyor kusuyorum midem kabul etmiyor 1 senedir evdenyapıyorum 😀
Nn06 Insan pimpirikleniyor ya, surekli interneye bakar oldum bu zararli mi bundan bsii olur mu diye Allahtan burda hemen cevap veriyosunuz cok tesekkurler😅
Dry34 Herkes diyor zararlı diye de 😀 ya içinde marul var kuru soğan var turşu var ee bi de köfte var nesi zararlı bunun anlamadım içine ketçap mayonez attırmazsınız hiç zararlı olmaz kola yerinde ayran için ohh mis bişi olmaz 😀😀😀
Nn06 Dry34 ya burdaki kizlarin dedigi gibi de cok pinpiriklenmemek lazim yoksa isin icinden çıkamıcaz😅 gerci esim benden cok daha pinpirikli ama😂😂
melikeyldrm_54 Nn06 çok seviyodum ama tiksindim 31 haftalığım hala yiyemiyorum 🙄 doğumdan sonra geçer galiba
ogretmenanne38 Nn06 5 dakika önce yedim 😂 24 haftalığım 3 kez yedim şimdiye kadar aşırı canim istiyo ama 😀
melzey Nn06 27. Haftamdayım toplamda 3 kez yedim ama aralıklı. Bi de burger king ya da mc değil de home made olanları tercih ediyorum. En azından içindeki ete onlardan daha çok güvenebilirim ddiye.
Zey00 Nn06 Doktorum fast foodtan kesinlikle uzak dur dedi ama canım çektiğinde yemiştim 🙄 ayda 1 2 kere falan yedim en fazla😀
Fnurrr Benimde sürekli canım istiyor 14 haftalık hamileyim 4-5 kez filan yemişimdir.. inş birşey olmaz