Ptttssse Kizlar ben bu ay çatlatma ignesi kullandim ve Rahim flimi de cekildim bu 3ncu catlatma ignemdi ve diğerlerinde heo 17 18 nci gün adet oldum bu sefer erken olmasının sebebi ne olabilir sizce rahim flimj olabilir mi
Umutduru Ptttssse Merhaba.Ben de bu ay ilk defa femera + çatlatma iğnesi vuruldum.Bugün iğnenin 17.günü ve adet oldum.
mavi2021 Ptttssse bende kullandım 15. Günde hep kanama olurdu gebe kaldıktan sonra olmadı zaten bazılarında 21. Güne kadar etkısını gösteriyormuş mesela
Ptttssse Umutduru bende 2 kez hep o zamanlarda oldum bu sefer agri ve kanama cok fazla oldu rahim fliminden kaynaklı olduğunu düşünüyorum