Merhaba karnım büyüdüğünden beri sola yatmaya çalışıyorum ama hiç alışkın değilim çok rahatsız uyku geçiyorum. Uyandığımda Belim ağrıyor bacağım ağrıyor gözlerim şişiyor ve uykusuzluktan baş ağrısıyla kalkıyorum. Hamile yastığı bu gibi seyler için iyi gelirmi acaba gercekten kullanışlımı sonucta o kadar para verip sikayetlerimin devam etmesini istemem